en artikel om mig!

 
 
 
Nu är det en tidning ute där det finns en artikel om mig inuti :-) Några småfel upptäckte jag - som att jag haft reumatism i 22 år när jag haft det i 32 år och att min styrketräning blivit "bodybuilding" haha - men i övrigt tycker jag att det var en riktigt fin text som Paula skrivit om mig! Lite underligt att läsa om sig själv och hur en annan människa som du pratat med uppfattat dig och din historia... 
 
Den kan ni spana in ifall ni sitter i något väntrum :-) Det är Doktorn nr 2, maj-september-numret!
 
 
Kommentarer
Anette

Oj, så roligt! Måste nog hitta på en och annan åkomma så att jag hamnar i ett väntrum :-). Hur tar ni er ner till dopet?

Svar: Tack! Vi flyger!
Helena Petersson

2013-05-24 - 19:42:46
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Men hur gammal är du? 32 år låter väldigt mycket eller jaa. Jag fick en uppfattning att du var i min ålder men nu kanske jag är helt och snurrar? haha :D


Roligt och bra att du fick vara med och att dom tar upp denna sjukdomen. Min mamma har den nämligen och det är alltid kul när folk visar att man klara så mycket bara man vill :)

Svar: :-) Tur att jag ser och uppfattas som ung! Det gillar jag skarpt! Jag är faktiskt hela 34 år! Huga, vad tiden går...Trist att höra att din mamma har reumatism, hoppas att hon inte har allt för ont.
Helena Petersson

2013-05-24 - 21:32:21 / URL: http://dixiwonderland.com/
Rebecca

Åh, vad roligt !!

Svar: :-) Ja, alltid lika roligt!
Helena Petersson

2013-05-24 - 22:28:33 / URL: http://fotobex.blogg.se
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Oj jag hade aldrig gissat att du var 34! Trodde att både du och din sambo var mellan 25-30 :D

Svar: Haha, tack ska du ha! :-) Såna kommentarer suger man åt sig och blir riktigt glad för! Inuti har jag nog stannat på tjugosju tror jag... känner mig absolut inte äldre än så!
Helena Petersson

2013-05-25 - 16:32:29 / URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar