en liten Fia

 
 
Lite fler bilder från ballongsessionen (som inte var så mycket till ballongsession eftersom de flesta flög sin kos som sagt...) kommer här! 
 
Den föregående veckan var intensiv, lite skönt nu att få en semester mitt i. Den börjar lätt med dop. Fina Evelyn som ska döpas imorgon! Evelyn Scarlet. Mäktiga namn ska hon få! Tungt blir det senare i veckan med mormors begravning. Kristin och jag ska dessutom sjunga på den... Jag har inte sjungit på hur länge som helst, så det blir intressant å se om rösten håller... Vi sjöng samma sång på morfars begravning - Amazing grace.
 
Något annat jag ska göra på min semester är att fota dans! Det har jag inte gjort på mycket länge så det ser jag verkligen fram emot! Håll tummarna för att solen inte gömmer sig denna helg! Vi har tänkt fota på stranden i soluppgången och solnedgången nämligen....
 
 
 
copyright Fotograf Helena Petersson www.leafoto.se
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Åh vad härliga bilder! =)

Svar: Tack så mycket Sara! :-)
Helena Petersson

2013-05-26 - 14:02:26 / URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar