ett ställe jag vill vara på

 
 
Här var jag och Eriks mamma Eva för några veckor sedan. Precis ett sånt ställe som jag skulle vilja ha vår bröllopsmiddag på! Rustikt och romantiskt med torkade blommor och spetsgardiner. 
 
Och vi ska INTE ha långbord. Vi skulle vilja ha det precis så här, små grupper av bord och blandade former. Så skulle det finnas lite plats på varje bord för att vi ska kunna slå oss ner och prata med gästerna ifall vi vill. Dessutom ska gästerna inte få sitta på samma plats hela middagen. Vi skulle ha minst en rokad. Allra bäst vore om det blev lite lek eller dans mellan måltiderna. 
 
Så vill vi ha det. 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Anette

Fint ställe! Bra tänkt. Långbord är båååååring.

Svar: Eller hur! Båååååring är ordet :-D Och det vill vi ju inte ha!
Helena Petersson

2013-05-28 - 16:27:05
Sara Björk

Perfekt för era tankar ju! =)

Svar: Ja men precis vad jag tänkte! :-) Hoppas det går att hyra det bara... det är ju egentligen en restaurang/café och inte tänkt till bröllopsfester... Till bröllopsfester hade de en konferanslokal... lät inte alls lika passande! Så, hoppas hoppas! (och att vi har råd med det, hehe..)
Helena Petersson

2013-05-28 - 18:15:42 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Trees, mamma i London

Guud vad charmigt, hade också kunnat tänka mig en fest där efter bröllop! Ser nästan lite amerikanskt ut också =) Och såklart lantbygds svenskt :P

Svar: :-) Eller hur! Precis min tanke! Håller tummarna för att det går...
Helena Petersson

2013-06-11 - 10:43:40 / URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar