fredagsbesök

 
 
I eftermiddags hade Erik och jag finbesök :-) Våra nära vänner Stina och Andreas tittade förbi med sin otroligt söta och charmiga dotter Elin! Lite olika klädbyten, en skallra, en liten nallebjörn och en massa såpbubblor senare så hade jag en hel drös fina bilder på denna lilla flicka!
 
Världens bästa ursäkt att städa här hemma :-) Känns riktigt bra att starta helgen i ett nystädat hem! Helgens planer är dock rätt simpla: vi ska göra det som faller oss in. Inga spikade planer. Bästa planen!
 
Trevlig helg på er!
 
 
Kommentarer
Sabinas foto

Men vad bra det lät. Att göra det som faller en in. Jag måste ha någon sådan helg. Det lät mycket bättre än att ta det lugnt o s v... :) Själv ska jag få hjälp att tapetsera medan sambon är borta, så han får en fin överraskning när han kommer hem. <3

Svar: :-) Låter verkligen som en fin överraskning! Tur att du får hjälp dock, jag skulle nog bli galen om jag försökte tapetsera själv... Trevlig helg!
Helena Petersson

2013-05-04 - 11:00:28 / URL: http://sabinasfoto.wordpress.com
Sabinas foto

Det gick bra, det slutade med att jag fick en bruduppsättning (prov) medan två killar stod i köket och och tapetserade. Så det gick bra, haha. Tyvärr räckte inte tapeten så jag måste beställa en rulle till. Typiskt. Men snyggt blev det så sambon kommer bli så paff.

Svar: Det låter inte helt fel! :-) Han blir säkert jätteglad, skulle jag bli!
Helena Petersson

2013-05-04 - 22:11:28 / URL: http://sabinasfoto.wordpress.com
Sara Björk

Vilken fin liten besökare =)

Svar: Eller hur! :-) Supersöt!
Helena Petersson

2013-05-07 - 05:39:18 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar