här vill jag fota

 
 
 
Det här stället körde Erik och jag förbi igår! Såklart gjorde vi en U-sväng, hoppade ur bilen och tog några bilder på härligheten. HÄR vill jag FOTA tänkte jag när jag såg de gröna ängarna och de härliga träden!
 
Önskar bara att det inte låg på fel sida om stan - i Sollentuna mer exakt. Typiskt. Jag hade velat ha en sån här plats, typ, runt hörnet...
 
Idag har jag varit TRÖTT och lite stressad. Haft mycket läkarbesök på sista tiden och flängt mellan dem som ett jehu, kommit fram i tid med nöd och näppe. Fastnat i bilmassan som letar och letar efter parkeringsplatser som inte finns allt medan tiden går och går... Min kropp är inte i topp, har ett skov plus att jag nu går på hormoner, så mitt humör vissa dagar svänger av och an som en jojo... 
 
Enda gången det är helt stabilt är när jag fotar eller redigerar bilder. Tydligen finns det inget som kan rubba glädjen då :-)
 
Jag har massor att visa er och berätta om men inte riktigt energin att göra det just nu. Ska snart till Skåne för dop och några dagar senare är det mormors minnesgudstjänst så det är massor att hinna med innan dess; bilder som ska levereras och fakturor som jag skjutit på för länge...
 
Lär bli lite fattigt med blogginlägg en vecka framöver - vill bara förvarna er... Inte tänkt ta med datorn ner nämligen, tänkt ägna mig åt mina nära och kära som samlas där nere.
 
Hoppas ni är kvar efter den "pausen"! Kram kram
 
Kommentarer
Anna

Vilket vackert träd! Typiskt att det är en bit bort, men värt en omväg...

Svar: Ja precis! :-)
Helena Petersson

2013-05-23 - 19:48:58
Sara Björk

Åh vilket härligt ljus =)

Svar: Eller hur! :-)
Helena Petersson

2013-05-26 - 13:55:38 / URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar