hudnära

 
 
Idag är en spännande dag: Jag ska få fota till mitt projekt Hudnära igen! Det blir ju inte så ofta, men ibland så :-) Desto fler idéer har samlats! Det ska bli riktigt roligt att plocka fram blixtarna och svarta bakgrunden igen!
 
Hudnära är, som de flesta som tittar in här säkert vet redan, mitt projekt sedan några år tillbaka då jag tar svart-vita bilder av en man eller kvinna och skapar bilder lite åt skulptur eller kroki-hållet... eller använder hud och former till att likna landskap... 
 
Låter lite flummigt kanske men någon gång får ni se :-)
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Åh vad vackert!

Svar: Tack så mycket! Ja, jag önskar jag hade fler modeller som ville vara med, så att jag får fota till mitt projekt oftare :-)
Helena Petersson

2013-05-19 - 07:08:05 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar