känsla av sommar

 
 
Sitter och redigerar bröllopsbilder medan regnet öser ner utanför och Erik sover i soffan - mysigt! Oftast blir jag bara väldigt glad av regn. Inte precis dagen innan man ska fota bröllop... men annars! Svala vattendroppar mot ansiktet, himlen som öppnar sig, glimmande vattenpölar och dripp dropp överallt. Har alltid tyckt att det är häftigt.
 
Häggen doftade helt underbart idag, det luktar sommar tänkte jag. Det finns ett träd precis vid garaget och så där på morgonkvisten när man går ut innan sjuslaget tycker jag ofta att dofterna känns mer intensivt... eller så är det för att jag är nyvaken - jag går aldrig upp förrän jag verkligen verkligen måste :-)
 
Älskar att sommaren är här! 
 
 
Kommentarer
Sandra - husrenovering och bröllopsplanering

Åh vilken fin bukett och vacker bild. Så fin färgställning!

Svar: Tack! Ja jag känner mig väldigt nöjd med hur jag lyckats "dra i spakarna" för att hitta denna bildstilen :-D Kul att höra att det inte bara är jag som gillar den!
Helena Petersson

2013-05-22 - 06:20:16 / URL: http://lyckligheter.blogg.se/
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Du tar såna fantastiskt fina bilder!

Svar: Tack så jättemycket fina du! Blir så GLAD för såna uppmuntrande ord!
Helena Petersson

2013-05-22 - 08:45:40 / URL: http://dixiwonderland.com/
Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Otroligt vacker bild!

Svar: Tack ska du ha! :-)
Helena Petersson

2013-05-22 - 14:27:31 / URL: http://malinlindstroms.blogg.se/
Sara Björk

IDag är det bröllopsdags för mig. Huh!

Svar: Åh! Härligt! Jag håller tummarna för att det blir en underbar dag du får fånga! Du har tur med vädret ser jag ju :-) KRAM!
Helena Petersson

2013-05-25 - 06:36:44 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar