pree-shoot i skärgården

 
 
Här var jag idag och hade planeringsträff samt liten pree-shoot med ett brudpar som jag ska fotografera i juni! Jag har det med de flesta av mina brudpar, det är så skönt att ha en tydlig plan på bröllopsdagen. Vi fick en suverän dag med strålande sol och hittade några riktiga smultronställen att vara på! Det fanns många inspirerande ställen så bildidéerna haglade! Jag kommer att få använda några fotoprops som jag alltid hoppats på att få tillfälle att använda.... (yey!)
 
Det blev en heldag i skärgården, typ. Vi fick låna en bild av värdshuset så vi åkte omkring och kollade in olika ställen, såg hur ljuset låg. Anna och Michael fick testa att köra flakmoppe och det blev både ett besök på bageriet och glasskiosken. Utö är helt klart ett ställe som jag tänker återkomma till - med min Erik, ett tält och en cykel eller två :-) 
 
Kommer sova gott inatt efter all frisk luft...
 
 
Copyright Fotograf Helena Petersson leafoto.se
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Men åh vad vackert! =)

Svar: Tack så mycket! :-) Utö är helt klart en härlig plats! Ser fram emot att få återvända snart!
Helena Petersson

2013-05-14 - 20:33:47 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar