ska snart ut och ta en glass

 
 
Idag sitter jag och bildredigerar med solen skinandes utanför fönstret... Levererat gravidbilderna till Johanna som snart snart ska få sina tvillingar och gått igenom dansbilderna från stranden i Vejbystrand. Den här bilden har faktiskt Erik tagit dock, med min bildbehandling. Han tog massor med fina bilder medans dansaren poserade för mig :-) Riktigt bra att ha en "second shooter" med sig på fotograferingar!
 
Jag har haft en riktigt smockfull dag på mitt rehabcenter. Har ju varit borta en hel vecka så det hade hopats en hel del uppgifter... Träffat halva avdelningens patienter och delat ut ett helt berg med hjälpmedel. Det var en konst kan jag säga, att få en fristående toalettförhöjning, tre ihopmonterade duschpallar med arm- och ryggstöd, tre badkarsbrädor, en förhöjd toalettsits, tre förhöjningsdynor och några griptänger att ligga stilla på en och samma rullvagn... 
 
Nu är det helg med bröllopsfotografering på Utö :-) Ska bli så himla roligt! Har massa roliga detaljer att släpa med till detta bröllop! Tur att jag har Erik som kan bära! Trevlig helg!
 
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Hoppas även denna fotografering går galant =)

Svar: Tack ska du ha! Det GICK och rätt så bra till och med - trots ösregnet! :-)
Helena Petersson

2013-06-02 - 15:09:22 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar