varför vara snäll när man kan vara busig?

 
 
En drös bilder på fina Engla som jag fotade på Stora Skuggan för en vecka sedan bjuder jag på denna sena torsdagskväll! Haft en lång och intensiv dag och längtar till sängen. Måste komma ihåg å maila bilderna till föräldrarna imorgon... 
 
Överskriften till detta inlägg har jag norpat från Englas kreativa mamma, som även hon varit modell för mig några gånger - bland annat som älva och som "flicka med pärlörhänge" om det är någon här som hängt med så länge och minns de bilderna...? 
 
Hur som helst... GODNATT!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Stina

Åh fina Engla!

Svar: Ja-a! :-)
Helena Petersson

2013-05-17 - 06:59:17
Anette

Wow, vilka bilder! Och vilken tuff och vacker tjej!!!

Svar: Tack Anette! Ja, en riktigt söt liten pojk-flicka :-)
Helena Petersson

2013-05-17 - 08:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar