att komma ikapp

 
 
Sitter och redigerar bilderna på de här söta syskonen som jag fotade i studion för en vecka sedan. Så himla mysiga :-) 
 
Har så mycket att fixa med just nu så att jag har bestämt mig för att inte ta på mig fler fotouppdrag i december och januari än de jag redan har inbokade. Lite underligt kanske, i och med att det brukar komma många uppdrag i samband med julen... man vill ge bilder på barnen till mormor och morfar eller ett inramat porträtt av sin hund... 
 
Men jag behöver komma ikapp med det administrativa. Med företagarbiten. Få till priserna inför nästa år, få till marknadsföringen, göra en budget, fixa produkter och marknadsföringsmaterial till bröllopsmässan, få ett fungerande system på kontoret, fixa upp tavlor på väggarna i studion, skapa ett system för fakturering (för där har jag verkligen inte mycket koll) samt få balans i min vardag. Har inte hunnit träna på en vecka till exempel. Det kommer alltid någonting ivägen.
 
Det ska bli ändring på det! Vill ha kvar mina muskler och min nyvunna storlek 36 :-)
 
Så nu vet ni. Om ni undrar varför det är lite skralt med inlägg här... Jag försöker komma ikapp.... kram
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar