en reflektor är aldrig fel

 
 
 
Alex och Pelles bröllop - säsongens sista bröllop - fotade jag tre dagar innan jag drog söderut. Vi fick en underbart dramatisk himmel med sol som tittade fram i början av vår fotografering denna oktoberdag - men sedan blev det mer moln, mer kyla och även lite regn...
 
Tänk vad bra att man kan använda reflektorn som regnskydd när alla i sällskapet hade glömt sina paraplyer (ja, jag också... det låg i bilen som jag tänkt köra men som jag i slutänden lämnade hos brudparet för att istället följa med i taxin)
 
Jag är nyfiken - hur många bilder tror ni det blir på sju timmars fotografering?
Och hur många tror ni att jag sitter och redigerar igenom till brudparet?
Kommentarer
Sara Björk

Oj det lär ha blivit rätt många bilder. Kanske 1200 ? :)

Svar: Över 2000 bilder :-)
Helena Petersson

2013-11-23 - 05:31:18 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar