en riktigt upptagen helg

 
 
 
...och det blir en riktigt liten blogg för jag är helt slut efter denna intensiva helg. Jag hade en familje- och syskonfotografering i studion i lördags, tätt följd av att jag gav en fotokurs för ett gäng brudar som hade "fruhippa" (eftersom bruden gift sig i hemlighet fick de ta möhippan efteråt!) och sedan middag med en fotografkollega. Kom hem vid åtta och bytte om innan det var dags att bege sig ut på puben med mina kusiner Björn och Andreas som jag inte ser så ofta.
 
Idag har i och för sig varit en rätt lugn dag - sovit ut på morgonen, spelat carcasonne, fikat med Ansie, Mathias och lilla söta Andrea (som ni alla vet mycket väl vilka de är vid det här laget!) och sedan firat Eriks pappa Jan.
 
Låter kanske inte som en särskilt ansträngande helg, men min kropp är helt slutkörd av allt flängande igår. Jag har haltat omkring lite extra idag. Eller blivit omkringburen av Erik... Kan ju vara att jag faktiskt tog en tango eller två i torsdags på salsagolvet (helt omöjligt att stå emot ju när det finns någon att dansa med!)...
 
Men det gör att jag känner mig väldigt gammal. Händer rätt ofta nuförtiden - att jag känner jag mig gammal. Även om det blir lite bättre när jag håller igång med träning.
 
Hur som helst - nya tag imorgon! Måndagar är ju alltid rätt trevliga :-) Eller hur?!
Kommentarer
Anette

Blir andfådd bara av att läsa om din helg :-). Men så är du ju väldigt ung fortfarande och det är ju inte jag. Sedan vet jag inte vad det är för trevligt med måndagar... Skulle vara när de är slut då möjligen :-)

Svar: Haha :-) Känner mig verkligen inte särskilt ung nuförtiden! Men får ofta höra att jag ser ung ut, typ runt tjugotre... Tacksam är jag för det! Men som sagt, snarare känner jag mig ofta väldigt gammal. Som om kroppen åldrats i förtid. Kram!
Helena Petersson

2013-11-11 - 07:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar