redigerar för fullt

 
 
 
Jag har två bildvisningar inbokade veckan som kommer så just nu nu är det bildredigering för fulla muggar. Det är de två fotosessionerna med Anni och Robert som jag gjorde i september - en kärleksfull höstfotografering och en gravidfotografering i studion - samt Alex och Pelles bröllopsbilder! 
 
På måndag m å s t e jag få iväg lite fakturor också... Jag är verkligen inte särskilt bra på den biten... ÄN. Det ska bli ändring på det, jag lovar. 
 
Förutom två bildvisningar så har jag en liten ögonoperation (ta bort efterstarr), one-to-one-möte med en nätverkande kollega, after-work med typ trettio andra fotografer, frukostmingel inför bröllopsmässan som jag ska ställa ut på, återträff med Vintersolsgänget samt att ta emot de två ursnygga vita konstläderklädda fåtöljerna som jag köpte igår :-D
 
Vilken vecka! Hur ser er vecka ut? Ni trogna läsare som fortsätter följa mig trots att mitt antal inlägg per vecka minskat rätt radikalt...
 
Kramar
 
Kommentarer
Sara Björk

Oj du har att göra! =) Stor kram!

Svar: Jo jag har lite för mycket att fixa med just nu, känner lite rörigt... det kanske märks här på bloggen... Stor kram tebaks! :-)
Helena Petersson

2013-11-20 - 11:58:23 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar