en dag i bergen

 
 
 
Här får ni en riktig bildbomb från förra helgens utflykt! Jag, Ansie, hennes man Mattias och deras söta Andrea körde hyrbilen på den branta, slingrande vägen som leder upp och sedan ner till den underbara Mascadalen. Där hade jag tänkt att vi skulle fika på det mysiga cafét som turisterna inte brukar hitta till men tydligen hade ägaren valt att ta en riktigt lång sovmorgon denna dag så det var och förblev stängt. Vi slog oss istället ner på en trapp och åt lite medhavd frukost! Miljön där är helt otrolig. Älskar det stället!  
 
 
 
Kommentarer
Elin

Wow, vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket Elin! :-)
Helena Petersson

2013-10-27 - 00:45:08 / URL: http://ellielapin.blogg.se
Dixi Wonderland

Som alltid, underbara bilder!

Svar: Tack ska du ha, Dixi! Kul att du stannar kvar här trots att jag bloggare lite mer sällan... tror jag tappat endel läsare just därför... I längden är det ju lite svårt att blogga så ofta! Hur gör du med den saken? Känner att ju mer jag får att göra desto mindre tid har jag ju att posta allt jag gör... /kramis!
Helena Petersson

2013-10-27 - 01:38:57 / URL: http://dixiwonderland.com/
sara

Vilka underbara bilder, blir sugen på att åka dit =)

Svar: Tack! Ja men gör det! Någongång :-) Finns ofta billiga resor och lätt att hitta billigt boende också. Och äta är superbilligt (oftast).
Helena Petersson

2013-10-27 - 06:51:51 / URL: http://saaraaaa.blogg.se
Anette

Superfina bilder!! Så kul att få se. Och usch vilka stup :-)

2013-10-27 - 11:04:17
Karro & King :)

Åh va härligt det där såg ut då! :)

Svar: Ja där är jättehärligt verkligen! Ett av mina favoritställen här, helt klart!
Helena Petersson

2013-10-27 - 16:26:56 / URL: http://www.karroochking.se
Dixi Wonderland

Jag gör tidinställda inlägg :) Det är min räddning för annars skulle de nog aldrig uppdateras haha ;D

Svar: Haha, ok :-D Bra idé! Men ändå, himla drös inlägg varje vecka...
Helena Petersson

2013-10-29 - 10:41:17 / URL: http://dixiwonderland.com/
Anonym

Kommer ihåg när vi var där för ett antal år sedan. Kom sedan och säg att det är tråkigt att åka till Teneriffa mer än en gång (då har man bara sett Los Cristinos och Playa las Americas). Det finns verkligen många smultronställen på Teneriffa. Det kan vi ju intyga... Din mamma

2013-10-31 - 13:44:44
Dixi Wonderland

Jag publicerar ca 21 inlägg i veckan så det blir en del ;D

Svar: Jösses!! Imponerad! Det lär jag aldrig i livet komma upp i... eller ens försöka :-) Jag är rätt nöjd ifall jag får till typ fyra-fem i veckan... :-)
Helena Petersson

2013-10-31 - 17:54:40 / URL: http://dixiwonderland.com/
Mathias Hjorth

Hej!
Jättefina bilder!! Kul att läsa det du skriver också, längtar även
jag tillbaka, vädret var ju löjligt bra. Man känner sig väldigt instängd
nu när man inte får vara ute hela dagarna, suck...

Bara att kämpa på!

Än en gång riktigt fina bilder

Vi ses:)

Kram

Svar: Hej Mathias!Kul at du gillar dem! När jag jobbat mig igenom alla från resan så lägger jag dem på en minnessticka till er :-) Det var så roligt att få fota er allihopa! Och att över huvud taget umgås med er. Det höjde resan många snäpp!

Ja visst fick vi sjukt härligt väder, hela månaden. Verkligen lyxigt! Och en skarp kontrast till vardagen nu... och mörkret... jösses vad mörkret känns tungt...

Ska bli riktigt mysigt att se er igen på söndag! Längtar :-)

Kram
Helena Petersson

2013-11-01 - 12:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar