kontrast...

jag, klockan åtta på morgonen
 
 
Jag är hemma igen efter min träningsmånad, fylld av energi och motivation. Jag känner mig stark och hälsosam och i bättre form än på länge länge. Och nog var det underbart att komma hem - till en Erik som stod och väntade på flygplatsen med rosor i hand... alldeles alldeles underbar...
 
Men här hemma är det småruggigt och mörkt och blött. En stark kontrast till min senaste tillvaro. Väldigt mycket november här - fast det ju bara är sista oktober än... Vet inte hur jag känner inför det... antar att jag inte kommer se så mycket av vädret, med tanke på hur mycket jag har att ta itu med nu....
 
Det var dock inte utan saknad imorse efter den där uppdukade frukostbuffén och alla trevliga och intressanta människor som man hade till bords varenda måltid. Mest av allt saknar jag Ansie och hennes goa familj! Vi hängde ju ihop som ler och långhalm, hon och jag. Och deras lilla Andrea blev jag ju bästis med...
 
Erik stack rätt snabbt söderut och lämnade mig själv i lägenheten!! Vi fick typ tolv timmar tillsammans innan... Det är till att vara min tur att vänta på honom nu då...
 
 
 
söta Ansie!
Kommentarer
Camilla

Välkommen hem till den längsta hösten i mitt liv!

Svar: Tack ska du ha! Haha, men det är ju bra, så hinner jag få mig lite höst också!!!
Helena Petersson

2013-10-31 - 18:54:13 / URL: http://gladakocken.blogg.se/
Sara Björk

Välkommen hem! =)

Svar: Tack ska du ha!! Kommer nog snart att landa i nuet också... Kramis
Helena Petersson

2013-11-03 - 20:28:12 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar