världen blev en nyans fattigare

 
 
Vackra, goa Mery har förlorat kampen mot cancern. Det känns grymt och orättvist och jag känner verkligen för hennes familj med sorgen de nu får tampas med. Det är lätt att förstå varför Mery är så älskad av så många. Jag fick komma henne och hennes närmaste nära bara under den här sista tiden och jag föll pladask för denna otroligt varma och färgstarka personen som hon var.
 
Jag fotade Mery och Per på deras känsloladdade bröllopsdag och för många av gästerna blev detta sista gången de fick träffa Mery. Här är några av de vackraste bilderna. Jag tycker det syns så tydligt hur lycklig Mery var denna dag och hur stark kärleken mellan henne och Per var.
 
 
Vila i frid Mery
 
 
 

 
Kommentarer
Becca

Rip & fuck cancer !

Svar: Ja, så kan man uttrycka det! Tack ska du ha!
Helena Petersson

2013-10-06 - 16:20:59 / URL: http://fotobex.blogg.se
Anette

Men så sorgligt! Bilderna från deras bröllop var så fantastiska!

Svar: Tack ska du ha! Ja, väldigt sorgligt :-(
Helena Petersson

2013-10-06 - 18:09:50
Matilda Holmqvist

Åh vad hemskt! Vila i frid, Mery! Bilderna blev otroligt vackra.

Svar: Tack Matilda!
Helena Petersson

2013-10-08 - 15:30:58 / URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar