en liten egoboost såhär på onsdagskvällen...

 
 
Satt och pillade med lite företagsgrejs och hittade den här skärmdumpen som jag sparat ner för länge sedan, från Dixies blogg! Blev härligt glad inuti :-) Vet inte om jag visat er denna? En jättebra idé att spara såna där uppmuntrande ord som folk säger till en eller om en! Det är en sådan boost när man läser dem!
 
Just nu är det så mycket företagstänkande och företagssnackande, skönt att bli påmind om vad fotograferandet faktiskt handlar om - att fånga ögonblick, att berätta en historia. Om Dig, om Din familj eller om Din dag... Dixie sa det så bra! 
 
Och jag får också en underbar känsla i kroppen då jag ser Erik och mig tillsammans :-) Vi är verkligen så RÄTT för varandra. Det kommer att bli tufft att vara ifrån varandra en hel månad... det blir det längsta hittills... 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar