en liten hälsning...

jag med lördagens brud Mery
 
 
...från en lite trött fotograf... Ledsen att det blir lite si och så med bloggar just nu - har så himla mycket att fixa med innan resan så jag har liksom inte riktigt energi till att blogga när jag väl kommer hem. Det är mycket planerande relaterat till studion. Måste lägga beställningar innan jag åker, måste bli klar med alla bilder (vill inte ha jobb hängande över mig, svårt att vara ledig då...) måste marknadsföra, måste till IKEA, måste simma, måste äta... 
 
Hade ju två bröllop i helgen och det tog lite på krafterna... Det var ju hur roligt som helst såklart, men kroppen blir lite slut av att vara på allerten en massa timmar i streck och konstant bära omkring på en tung kamera. 
 
Det lär inte direkt lugna ner sig nu heller så om det blir lite skralt med inlägg så vet ni varför...
 
Imorgon (eller ja, idag eftersom klockan blivit tolv...) blir det simning, sen IKEA, sen studion och sen ett möte mer en leverantör. På kvällen ska vi ut ett gäng fotografer och ta en after-work :-) Jag har väldigt roligt, som ni hör, även om det är lite påfrestande med så mycket roligt så komprimerat...
 
Kramar från en lite trött fotograf som SNART är i värmen och blir solbränd och vältränad :-)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar