familjefotografering

 
 
Igår fotograferade jag lilla Ella och hennes mysiga familj! Ella fick jag fota även innan hon kom ut i stora världen, och här var hon knappt ett år. Nu är hon snart tre år, har precis lika pigga ögon som här och ett underbart krulligt hårsvall som ramar in ansiktet!
 
Det är så roligt när man får följa hur familjer förändras! Hur frisyrer ändras och barnen blir större (och fler) Jag har sagt det förut va? Jag har ett så härligt jobb!
 
Vi återsåg samma plats denna gång men istället för såpbubblor blev det härma-lekar, tävlingar och utmaningar som barnen fick göra. Då jag körde fel och kom fram en halvtimme senare än planerat gällde det att hålla barnen glada så att de inte kom på att de började bli trötta och hungriga...
 
Det gick galant! Ska bli så roligt att visa bilderna! Här är några favoriter från två år sedan!
 
 
 
 
Kommentarer
Hannah-Foto och Vardag-

Underbara bilder!♥

Svar: Tack ska du ha!
Helena Petersson

2013-09-09 - 21:55:11 / URL: http://hannahpihl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar