idag har jag riktigt roligt

från testfotograferingen i vintras
 
 
Idag fotar jag bröllop igen! Eller, rättare sagt, bröllopsfest. De är redan gifta. De fick skjuta på sitt bröllop och så var jag inte ledig när de gifte sig. Men bröllopsfesten är förlagd till idag så då kommer jag att springa omkring med kameran och föreviga. 
 
De är verkligen ett mysigt par och Sandra - bruden - gillade jag skarpt redan när vi började maila med varandra. Så glad, sprallig och varm människa!
 
De har efterfrågat lite annorlunda porträttbilder - lite galna och spralliga liksom! Så det ska de såklart få! Har massor med idéer med mig imorgon! Och ballonger. Tyckte det passade in :-) Fattar ni vad roligt jag har just nu??? (för detta skrev jag igår så när ni läser det så är jag där och gör det jag gillar allra mest: f o t a r )
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar