min lördagsmorgon

 
 
Väckarklockan ringde 05.20 - okristligt tidigt. Vid sex satt jag i bilen och körde mot Tyresö. Vid 06.15 mötte jag upp med Robert och Anni - och överraskade Anni med en höstfotografering i dimman :-) Det var riktigt roligt att se hennes reaktion! Och det var en riktigt mysig fotografering. Tänk om fler ville upp i ottan och fotas på såna där vackra platser... Dimman låg som ett täcke och när sedan solen äntligen kom (då var vi rätt frusna och blöta och hade i princip stått och väntat på den i en kvart, typ...) så glittrade daggen i solstrålarna. Det var sååå fint.
 
De flesta bilderna tog vi alltså innan solen ämnade dyka upp. Annorlunda! Väldigt mjukt ljus och med dimman blev det verkligen en lummig, lite trolsk stämning i bilderna. 
 
Efter det körde vi hem till oss och hämtade upp Erik (som fick ta med sig torra skor till mig) för att äta en god frukostbuffé på Hotell Clarion. En riktigt go morgon fick jag! Stupade i säng några timmar när jag kom hem, innan jag tog itu med att jobba undan lite måsten :-) Det får man faktiskt göra på en lördag...!
 
Trevlig helg!
Kommentarer
Sara Björk

Åh ser fram emot dem bilderna, älskar dimman =)

Svar: Tack ska du ha! :-)
Helena Petersson

2013-09-24 - 20:31:31 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar