snart sticker jag söderut

 
 
Känns nästan lite overkligt att jag om mindre än tre veckor kommer att vara tillbaka på min ö igen. Jag har hur mycket som helst att fixa i studion med innan dess, för att inte tala om göra skyltar, nya visitkort, nytt marknadsföringsmaterial och massor av tavlor - samt tre bröllop, två familjefotograferingar och en gravidfotografering. Och en bildvisning.
 
Jag får bara inte glömma bort att planera in någon dag att packa på... 
 
Idag fick min lilla kontorshörna en vintage-fåtölj. Då menar jag verkligen vintage. På snudden FÖR vintage. Det var så att både mamma OCH Erik föreslog att den skulle kläs om för att den såg lite för sliten ut... Medan jag tycker det ser charmigt ut. Den var skön och billig (300 kr på blocket) samt passade in i min "stil" och det är ju huvudsaken! Ni får väl bedömma sen när jag lägger upp bilder här (vilket jag inte kommer göra förrän jag fått upp lite tavlor på väggarna!). 
 
Vänligaste hälsningar till er därute, tack för ert stöd! Uppskattar verkligen alla fina kommentarer ni lämnar :-)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar