Syskonkärlek

 
 
 
Det kommer gånger då man verkligen känner att man lyckats så in i nordens med en bild: det här var en sådan bild. Hårljuset, kontrasten, skärpan och såklart glädjen i deras ansikten... Allt är precis som jag vill ha det. Det ska bli så roligt att visa bilderna från den familjefotograferingen!
 
Jag blev försenad till fotograferingen - körde helt fel och sen var det massa traffik - så vi startade en dryg halvtimme senare än planerat. Jag visste att barnen skulle bli hungriga och trötta rätt så snart så jag gjorde verkligen mitt yttersta för att hålla uppmärksamheten och glädjen kvar! Det innebar en massa påhitt och aktivitet. Jag gav dem saker att göra, utmanade dem och försökte få allt att bli roligt och lekfullt. 
 
Det blev det! Både för dem och för mig :-)
Kommentarer
Nathalie

Oh vad vackert!

Svar: Tackar! Kul att du tycker det!
Helena Petersson

2013-09-19 - 01:10:58 / URL: http://nathaalliee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar