tisdag

 
 
 
Idag har jag redigerat bröllopsbilder på paret som jag fotade förra söndagen! Ska ha bildvisning imorgon :-) Brukar inte bli klar så nära en bildvisning, men i detta fall har jag ju bara haft lite drygt en vecka på mig att gå igenom dem, vilket är lite kortare än vanligt... Vill gärna få klart mina uppdrag innan jag drar söderut! Dels för att de såklart att nyfikna på sina bilder och dels för att det är lättare att slappna av och verkligen koncentrera sig på träning-och-hälsa om man inte har några jobb som hänger och dinglar i luften.
 
Så jag har lite att göra.
 
Igår hade jag en bildvisning på Södersjukhuset. :-(  Mery har det inte lätt just nu och mina tankar och förhoppningar går ut till henne! Hon och Per har inte fått tillräckligt med tid! Må de få fler timmar och dygn och veckor tillsammans!
 
Är jättetrött just nu, men ska försöka få till ett bildspel innan jag får soooova... / godnattkram
 
 
Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

Vilken fantastisk bild fylld av glädje!

Svar: Tack ska du ha! :-)
Helena Petersson

2013-09-25 - 05:52:38 / URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar