Jag har blivit hustru!

 
 
 
I lördags var det äntligen min tur att säga ja!
 
Erik och jag gifte oss på Eriks föräldrars landställe, i Ösmo som ligger en bit utanför Nynäshamn. Det var ett riktigt lantligt bröllop, precis som jag alltid önskat mig! Vi hade vigseln med vigselförrättare utomhus och vädret var perfekt. Gästerna fick sitta på bänkar som Eriks pappa Jan hade snickrat ihop och Erik och jag fick stå i en vacker blomsterportal. Vi gick in till en jazzig version av "At last" som vårt band spelade och en av mina närmsta vänner Stina sjöng till.
 
Det var verkligen helt perfekt.
 
Vi hade skrivit ett gemensamt, eget löfte och vigselförrättaren (Kristina) sa fina ord om ringarna och äktenskapet. Båda sa ja :-) 
 
Mellan pratet så turades tre av mina tärnor om att sjunga "lead" och så doade de andra. Det var så grymt fint! Och när vi gick ut så kastade gästerna rosblad på oss.
 
Hela dagen var underbar på massor av sätt, men just vigseln var allra allra vackrast.
 
Några smakprov från fotograferingen från vår fotograf Mia Lewell hittar ni här: http://www.mialewell.se/brollop-pa-landet/
 
Och här är några bilder som togs med våra kameror under dagen!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Ninni - Vimsiga mamman

Stort stort jättebamse grattis! Vilken lycka!

2014-08-13 - 16:50:21 / URL: http://ninnzan.se/
becca

Stort grattis till er ! :)

Svar: Tack för lyckoönskningen! Sent omsider, jag vet, men inte desto mindre uppskattat! :-)
Helena Petersson

2014-08-13 - 17:13:49 / URL: http://fotobex.blogg.se
Anette

Vilken fin tårta! Och sista bilden visar verkligen hur fint ni passar ihop! Nu har jag fått se lilltjejen irl och hon är ju supermysig. Kram!

Svar: Ja visst är hon! Och visst är vi! ;-) Kram!
Helena Petersson

2014-08-13 - 18:36:00
Ida

Dör nästan så romantiskt! Haha.. Ett dröm-bröllop! Grattis grattis!

Svar: Haha :-) Tack ska du ha! Ja det var verkligen ett drömbröllop vi fick! Har tagit lite tid att landa efteråt!
Helena Petersson

2014-08-13 - 21:27:00 / URL: http://iidasandin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar