PUH

USB fullt med bilder till mitt brudpar Annelie och Ludvig
 
 
Jag måste erkänna att efter att jag kom tillbaka till jobbet efter bröllopet så är natten till idag den första natten som jag sovit riktigt gott. Det har varit otroligt mycket dessa två veckor! Mycket bildvisningar att förbereda inför, många bröllop, mycket redigering, mailande, beställande, fakturerande... Och så SM i porträttsfoto mitt i det! Och en workshop för bröllopsfotografer om varumärke!
 
Full rulle alltså. Mycket kaos men inspirerande och utvecklande.
 
Har massor av tankar kring mitt fotograferande just nu, sedan den där workshopen. Det var liksom mer en känslomässig workshop än en praktisk sådan. Vi fick ställa oss själva frågor om vad och hur och framför allt varför. Jag hittade inte så många svar där på plats, men det har väckt mycket kreativa idéer på hur jag kan få tag på dem och lärt mig en hel del om vad det faktiskt är jag vill göra med mitt fotograferande.
 
Så häng med! Det kommer att bli en intressant höst :-)
 
 
Copyright Helena Berzelius, www.leafoto.se
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar