snaaaaart...

 
 
 
Mindre än en vecka kvar nu, till vårt bröllop! Saker och ting börjar falla på plats men det är fortfarande mycket på göra-listan kvar att pricka av. Schemat för nästa vecka är tajt. Men: min brudklänning är klar! I fredags klockan tolv på natten lades den sista touchen på klänningen! Anna har jobbat hårt med den och resultatet blev precis vad jag väntat mig: perfekt :-) Den sitter som gjuten på mig! Jag har bara fått hålla igen lite vad gäller godis och onyttigheter....
 
Ska bli grymt att visa upp mig i den på lördag! Yey!
 
I övrigt så vet man ju att det alltid är mycket att fixa med inför ett bröllop, men hur mycket det faktiskt är tror jag är svårt att tänka sig innan man är där. Det är så många beslut och detaljer och förberedelser... Särskilt om man är pysslig som jag! Och har ett litet kontrollbehov... inte stort, men ändå. En stark uppfattning om hur jag vill ha det.
 
Då blir det såklart extra mycket att göra.
 
Men vi har fått så mycket hjälp från alla våra nära och kära. Det hade inte gått utan dem. Och en stor del av charmen tycker jag är att det mesta faktiskt blir "hemmagjort". Brudklänningen, frisyren, buketterna, bröllopstårtan... allt görs av engagerade själar. Känns jätteroligt!
 
Kommentarer
Ninni

Åh så härligt :D ser fram emot dem bilderna :)

Svar: :-) Eller hur! Jättehärligt! Nu ligger här några bilder i alla fall!
Helena Petersson

2014-08-03 - 16:09:21 / URL: http://ninnzan.se
michaela- mamma till tre 💗

lycka till med de sista förberedelserna!

Svar: Tack! Allt gick finemang! :-)
Helena Petersson

2014-08-03 - 20:00:24 / URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Matilda

Åh så härligt att höra! Lycka till med allting, och stort grattis i förskott! Kram

Svar: Tack ska du ha Matilda! Kram!
Helena Petersson

2014-08-03 - 20:15:10 / URL: http://myphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar