god jul

 
 
 
Började min julaftonsmorgon med julsmakerna glögg, apelsin, lussebulle och pepparkaka. Inte alldeles nyttigt kanske men ack så gott! Och jag åt den vid mitt favoritfönster på kära Krällinge. 
 
Julgranen har nu klätts, klapparna fått rim och julduken har kommit fram. Jag, Erik och Eriks bror Jakob har spelat Munchkin, ett riktigt roligt men ofta mycket frustrerande kortspel som är utformat lite som rollspel... och så har jag tagit en kylig liten fotopromenad i vår vackra, frostiga natur.
 
Jag har det riktigt bra och höll med Erik när han sa "Bättre än så här kan man ju inte ha det".Vi har det så mysigt här i vår julbubbla. Snart ska vi ta lite julfika och ikväll blir det såklart julklappsöppning och julmat. Riktigt traditionellt och fint.
 
Jag önskar er alla därute en lika go och mysig jul som jag själv har! K R A M
 
 
 
Leafoto.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar