7-9 mars är Leafoto i Göteborg och fotar

 
Fredagen den 7e mars åker jag och Erik till Göteborg och riggar upp en liten studio för de små hemma hos några gova vänner till oss som bor nära Älvängen. På lördagen och söndagen hoppas jag att jag får föreviga många små personer!
 
En fotosession tar ca en timme och i studion ryms ett eller två barn alternativt föräldrar med sin bebis. Större gruppbilder kan bli lite kluriga med tanke på att utrymmet är begränsat (och barn brukar ju inte gärna stanna särskilt stilla på en plats...)
 
Om man är nyfiken på mina barnbilder kan man besöka kategorierna "söta små", "busiga barn" eller "familj" här på bloggen. Eller besöka min hemsida leafoto.se 
 
Förutom bröllop så är det barn- och familjebilder som jag brinner för att fota. Jag har alltid roligt bakom kameran och är mån om att de jag fotar har det minst lika kul! Såpbubblor, ballonger och tyll är vanliga ingredienser i mina fotograferingar men kom gärna med egna idéer!
 
Välkommen att boka din tid genom att maila till [email protected]
 
Göteborgsprispaketen hittar ni här nedan!
 
PS - tipsa gärna bekanta som ni känner i Göteborg! /tack!
 
 
 
copyright: Fotograf Helena Petersson, leafoto.se - Dela gärna men uppge då mitt namn och hemsideadress!
 
Kommentarer
Ulrika - Fotograf u.norman

Tack snälla du! Vad glad jag blir! Har jobbat mycket på att få till headern på senaste tiden, verkligen roligt att du tycker att den känns som jag :) <3

2014-02-04 - 13:39:45 / URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar