B A L A N S

 
 
 
Februari månad har varit som en vändpunkt för mig när det gäller mitt företag, men även på andra plan. Jag känner att jag äntligen är på rätt spår. Jag börjar få ordning och reda både på hälsan, företaget och ekonomin. Jag och Erik kör 5-2-dieten, jag har börjat simma och gymma igen, jag har storkok med mamma en gång i veckan och jag styr mer vilka dagar jag jobbar. Jag har gjort kalkyler för mitt företag och satt mål och följt upp fakturor på ett sätt som jag förut inte har varit så bra på.
 
Inget av det där är ju faktiskt svårt, det handlar bara om att faktiskt göra det.
 
Förra året hade jag så mycket utgifter och investeringar i mitt företag att jag gick på +/-0. Men när jobbet även är ens passion, kärlek och största hobby så blir det nog lätt så att i kapp med att man får in pengar så hittar man nya (fotorelaterade) saker att köpa för dem... :-) Men jag är väldigt förväntansfull och optimistisk inför det nya året för med mitt nya tankesätt, min målmedvetenhet, studion och just alla de där investeringarna så är jag övertygad om att det kommer bli betydligt bättre siffror nästa år!
 
Jag har haft många fotograferingar och bildvisningar denna månad och det har gått jättebra. Älskar att vara och fota och producera i studion! Blir glad av att komma dit, det är så hemtrevligt och mysigt och jag tror även att det är precis det som mina kunder känner när de kliver in. Det känns väldigt mycket "jag"! Även om det är Terri som har inrett de flesta rummen så har jag ändå satt min prägel på några hörn. När mitt kontor blir färdigt kommer det att kännas ännu bättre. DÅ blir det invigning :-)
 
 
Kommentarer
Anonym

Blir glad när jag läser ditt inlägg. Lycka till med allt :-)! Kram från din mamma

Svar: Tack mamma :-) Kram kraaam!
Helena Petersson

2014-02-27 - 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar