ett steg i taget

 
 
 
Det var ett tag sedan jag skrev nu! En vecka har gått sedan bröllopsmässan och jag har behövt varva ner lite. Har varit väldigt mycket fokus på mässan både december och januari och nu efteråt är det endel att komma ikapp med! 
 
Jag gjorde endast en fotografering i januari - en gravidfotografering - så i februari blir det lite fler. Jag har många familjefotograferingar inplanerade. Samt endel bildvisningar, produktleveranser och kundmöten. Och såklart p l a n e r i n g e n för detta år. Att vara fotograf handlar om så mycket mer än bara att fotografera! Det är svårt att vara bra på alla de olika bitarna men det är tyvärr det som krävs för att man ska lyckas. Jag måste framför allt bli bättre på att planera in de där andra bitarna och inte bara göra de roligaste (fotografera och bildredigera)!
 
Just nu försöker jag att hitta en fungerande balans mellan dem och mitt privatliv :-) Det är en utmaning! Om det är någon egenföretagare därute som har några visa ord på lager inom detta ämne så dela gärna med er!
 
 
Lämnar er med lite fler bilder från förra helgens bröllopsmäss!
 
 
Bröllopsmässan startades båda dagarna med ett glas bubbel hos mina kollegor på Leya Photography
 
 
Jag var extra stolt över min lilla Boudoir-hörna i montern :-)
 
 
Denna bukett köpte jag av den lokala blombutiken i Sandsborg. De lät mig låna vasen!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar