bröllopsmässan är snaaaaart

gå in på min facebooksida och skriv ut denna om ni vill gå! Mässan är i Nacka Strand 25-26e januari!
 
 
...och jag jobbar på för att bli klar i tid! Därav tystnaden här på bloggen... SÅ mycket som ska fixas, ni anar inte... eller några av er kanske har ställt ut själva? Det är massor att tänka på. P U H.
 
Behöver en vecka semester när den är över...
 
Just nu är huvudbryderiet de där sex kilo godiset som jag beställde för en vecka sedan... Det har ju inte kommit än! Blir en dyr investering om det inte hinner fram (för då måste jag ju gå och köpa godis någonannan stans!) och det vete sjutton hur jag ska få i mig sex kilo Riesing-choklad själv.... fast det går nog....
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar