Det här vill jag göra om!

 
 
Jag ställde ju ut på bröllopsmässan i helgen och jag måste säga att det var något av det roligaste jag gjort! En sådan enorm självförtroendeboost! Fina kommentarer om mina bilder och min monter, förfrågningar på alla möjliga datum och intressanta möten och samtal med både brudpar, andra utställare och modeller.
 
Jag är full av idéer inför nästa mässa! Vad jag kunde gjort bättre, annorlunda och mer. Det var en nyttig och väldigt positiv upplevelse. 
 
Men nu är jag väääääldigt trött. Av att stå, framför allt :-) Ska spendera resten av kvällen framför TVn! 
 
 
Kommentarer
Yohannas.se

Wow sååå kul....! Som en dröm att vara så duktig på fotografering att man kan jobba heltid med det , heja dej !!!

Svar: Tack ska du ha! :-) Tack för att du tittar in!
Helena Petersson

2014-01-26 - 20:31:51 / URL: http://maiplunevermind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar