Kärleksfotografering i Tyresö slottspark

 
 
 
Jag fick en bröllopsförfrågan idag från ett par i Tyresö och gick in på min blogg för att leta upp det där inlägget från den där kärleksfotograferingen som jag gjorde i Tyresö Slottspark i somras, för att visa lite exempel på bilder därifrån... Och så upptäcker jag att jag helt glömt bort att blogga det!
 
Jag som blev så himla lycklig över de bilderna. Det var en underbar kväll och vi fick den vackraste solnedgången man kan tänka sig. Jag som älskar motljus njöt i fulla drag den fotograferingen. Solen verkade alltid befinna sig på precis rätt ställe.
 
Sarah och Andreas var ett av de par som vann en kärleksfotografering av mig i våras. De var världens mysigaste par - och väldigt kära, det märkte man snabbt. De gosade och pussades hela tiden :-) De hade inte hellet något emot att gå barfota eller promenera i högt, stickigt gräs för att få de bästa bilderna... 
 
Så här kommer lite somriga kärleksfulla bilder såhär mitt i vintern!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Sarah

Hihi, jag har faktiskt undrat lite över varför du inte har visat upp dem här för jag älskar varenda bild! Vi är fortfarande SÅ nöjda och jag går ofta in och bläddrar bland bilderna när jag behöver bli lite gladare :) Hoppas att allt är bra annars och att förkylningen går över fort! Kram Sarah

Svar: Haha :-D Ja nu vet du! Härligt att ni är lika nöjda fortfarande och att bilderna just gör er glada! De gör mig glad också! Blir nog en tavla av någon av dem framöver skulle jag tro! Kram på dig!
Helena Petersson

2014-01-15 - 10:42:30
Sara Björk

Men åh så vackra! VIlken underbar plats =)

Svar: Tack ska du ha sötis! Ja, jag älskar den verkligen!
Helena Petersson

2014-01-16 - 15:10:54 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Jessica

Helt underbara bilder! Och din nya logga var verkligen superfin! :-)

Svar: Tackar så jättemycket! Kul att du tycker det! :-)Hoppas att ni dyker upp på bröllopsmässan förresten!
Helena Petersson

2014-01-19 - 20:00:48 / URL: http://wishuponastar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar