Leafoto har fått en ny look!

 
Sådärja! Nu har jag lyckats med att ge min hemsida en liten make-over :-) Är väldigt nöjd med mig själv måste jag säga! Och jag hann precis klart till bröllopsmässan! Puh!
 
Har dock fortfarande mycket jobb kvar - måste uppdatera prislistan och lägga upp nya bilder i gallerierna... Det är många timmars jobb det... 
 
Men en sak i taget :-)
 
Titta gärna in på hemsida (klicka på bilden!) och berätta för mig vad ni tycker om utseendet och framför allt bildspelet! Går det för fort eller för långsamt? Tycker ni att det är passande bilder? Förslag på förbättringar/ändringar? Jag välkomnar all sorts kritik!
 
Kommentarer
joakim

hej, vilka vackra skira bilder med rosor och tyger. jag är en bisexuell man , nudist exhibitionist krokimodell artnude modell som verkligen önskar det fanns fotografer i göteborg som kunde fota mig naken med rosor skira tyger lite spetsar i ett vitt sovrum. sensuellt och vackert. kanske hittar jag någon?jag är 58 års nakenmodell.190 ca 80 kilo.

Svar: Hej på dig! Det är fint att ha drömmar! Hoppas du hittar din fotograf där borta! :-)
Helena Petersson

2014-03-07 - 12:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar