leafotos portfoliobilder: bröllop

 
 
God fortsättning på er därute! Jag kan tyvärr inte visa några bilder från min jul eller nyårsafton ännu eftersom jag och Erik fortfarande är ute på landet och vi glömde kortläsaren hemma... Typiskt va? Eller så var det meningen; för att jag inte skulle kunna göra något annat än just det jag tänkt göra här....
 
Vilket bland annat är att välja ut tjugo stycken bröllopsbilder som jag vill skriva ut i svartvitt för att ha i mitt kvadratiska portfolioalbum! Ni vet det där som jag köpte av Brigitte Grenfelt! De utvalda bilderna ser ni här uppe.
 
Det är mest bilder från bröllop under 2013 men även några bilder från tidigare års bröllop. De är utvalda för att jag gillar kompositionen och uttrycket de har. Lägg märke till att det bara finns en enda bild där alla på bilden faktiskt tittar på mig :-)
 
 
Kommentarer
Jenny Eriksson

Jättefina bilder! :) God fortsättning!

Svar: Tack ska du ha! Och jag önskar dig detsamma!
Helena Petersson

2014-01-05 - 09:07:11 / URL: http://www.jennyeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar