fler tavlor i studion

 
 
 
Det är lugnt här på bloggen men händer mycket i mitt liv utanför... men särskilt intressanta saker är det ju egentligen inte... mest pyssel i studion eller i datorn! Häromdagen satte jag upp mitt collage av Standouts på fina Elin! Så förtjust i bilderna från den fotosessionen och då passade det perfekt att just få upp flera bilder som tillsammans bildar en... Det är det som är grejen med denna typ av tavlor. Finns många olika kombinationer av storlekar och former på plattorna. Några fler exempel:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har för övrigt köpt hem ett lager av färdigramar (till mindre tavlor) och monterat massor av bakstycken med bilder på som nu väntar på sina ramar. Jag längtar! Tog en tur till MIO och köpte en sån där fin stege-hylla som passar perfekt in bredvid collaget. De lät mig köpa ett visningsex eftersom alla vita var slut! :-)
 
Belysning blir nästa inköp. Måste skaffa snygga spottar. Just nu är det lysrör i taket, vilket inte är supersnyggt.
 
Det tar sig!
 
 
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Åååhhh va fint!

Svar: :-) Kom gärna och hälsa på ifall du har vägarna förbi Stockholm!
Helena Petersson

2014-03-17 - 14:51:30 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar