fullt upp

 
 
Den senaste veckan har gått superfort. Kan knappt fatta att det redan är fredag igen! I onsdags hade jag fått för mig att det var måndag... det är lätt att bli lite förvirrad när man jobbar som jag gör, helt udda tider och dagar. Har varit helt inne i den "produkttidning" som jag designat. Igår satt jag uppe till fyra på morgonen och fixade med den. Då var den ändå redan rätt så klar och test-tryckt en gång.
 
Nu är den klar och jag är såååå nöjd! Den ska jag ge till mina kunder efter att de varit hos mig på fotografering. Så att de får lite information om hur bildvisningen funkar, vad det finns för olika fotoprodukter samt såklart vad priserna ligger på. Och lite specialerbjudanden, paket och rabatter :-)
 
Hur bra som helst! 
 
Nu när den biten är avklarad (började med denna för flera flera veckor sedan!) så ska jag sätta igång och få klart informationen på hemsidan. Det är ju fy och skam att jag inte hunnit uppdatera där ännu.... Förutom bildspelet och bröllopspriser så har jag inte gjort mycket. Det ska det bli ändring på.
 
Köpte några presets till Lightroom i början av vecka och det är dem ni ser här ovan. En bråkdel av alla de som fanns med i kiten, men de som jag föll för mest när det gällde just denna bild. Tycker det är jätteroligt att leka med just lite annorlunda filter. Men; i slutändan blir det ändå mina egna jag kör på (dvs. original).
 
Ha en fin fredag!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar