bröllopsplanering

 
 
 
Det blir väldigt tydligt när man själv planerar bröllop, just vad det innebär. Hur många detaljer det är att tänka på och vad många små (och stora) val man måste göra. Helst i god tid.
 
Jag har varit fotograf på måååånga bröllop vid det här laget och har samlat på mig en hel del tips till mina brudpar; dessa får jag själv nytta av nu!
 
Vi är ganska layd-back vad gäller vårt bröllop. Det är tre månader kvar nu och vi har en grov skiss men inte särskilt mycket färdigt. Vi hoppas hitta en vigselförrättare i tid. Det känns rätt viktigt. Erik ska ringa på måndag. Och festlokalen är bokad, eller, festvillan :-) Bilden är därifrån. Ett riktigt charmigt ställe, och ägarinnan är minst lika charmig! Stormogården heter den och ligger i Nynäshamn. Projekt klänning har påbörjats med goda framtidsutsikter! Min kompis Anna som syr! Eriks kläder får vänta tills min är klar (så han matchar)... 
 
Och fotografen är såklart bokad! Hon var den första vi bokade! Duktiga Mia Lewell ska få föreviga vår dag. 
 
Så det går framåt! Träningen likaså! Den har dragit igång ordentligt nu, motivationen har infunnit sig i och med att det blir mer och mer verkligt. Vi ska verkligen gifta oss! Snart! 
 
Can´t wait!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Stina

Åh vad mysigt det ser ut! Längtar!!

Svar: :-) Jag meeeed! Kram kram!
Helena Petersson

2014-05-04 - 16:10:57
Fredrik

Spännande tider med andra ord :)

Svar: Ja precis, spännande!
Helena Petersson

2014-05-04 - 20:15:13
Anonym

Det kommer att bli jättefint :-)! Din mamma

Svar: Ja det kommer det att bli! Kram på dig mamma!
Helena Petersson

2014-05-05 - 08:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar