kärlek och bröllop

 
 
 
Igår fotade jag ett underbart vackert bröllopspar i Hagaparken och imorgon väntar ännu en bröllopsfotografering! Det märks att bröllopssäsongen har börjat! 
 
På vägen till fotograferingen igår tänkte jag att det kanske kommer kännas ovant och lite "rostigt" men det gick som en kär dans. Det sitter visst i kroppen vid det här laget, det där med vilka bilder som ska tas, hur och när.
 
Det känns betryggande. 
 
Imorgon ska jag fota fina Annelie och Ludvig. Det var det par som bokade mig direkt där på bröllopsmässan och kanske är det därför just de har intagit en särskilt plats i mitt fotografhjärta. Eller så är det bara för att de är så himla söta ihop. Eller för att vi spenderat rätt mycket tid ihop redan i och med att de gifter sig en bit utanför Stockholm och vi gjort en roadtrip dit tillsammans.
 
Hur det än ligger till så ser jag verkligen fram emot att dela deras dag imorgon! Extra glad är jag för att jag kommer kunna ta med mig deras söta album med bilder från kärleksfotograferingen vi gjorde! Blir en fin liten gåva :-)
 
 
copyright: leafoto.se
Kommentarer
Veronica

Vilka underbara bilder!

Svar: Tack ska du ha!
Helena Petersson

2014-05-31 - 12:34:06 / URL: http://wallgrenveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar