en glad krabat

 
 
 
Den här glada krabaten hade jag i studion idag :-) Mamma, pappa och storasyster hade han också med sig och alla fastnade lyckligtvis på bild! 
 
Kommer att sakna studion när jag flyttat ut (vilket är SNAAAART!) det är ett som är säkert. Men det ska bli rätt mysigt att ha allting hemma också, som förut! Väldigt bekvämt :-) Vi har målat vitt i hela vardagsrummet nu och tagit ner alla tavlor och ramar. Hyllor har tömts och IKEA-lådor har monterats. För ska jag få hem allt jag samlat på mig under mitt år i studion så behöver vi göra plats!
 
Ner med det gamla, upp med det nya. 
 
Jag ger mig själv en lång skön semester från den 8/12-8/1 för att hinna fixa klart hemma, så om man vill boka fotografering innan nästa år så är det dags att maila eller ringa nu! :-)  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar