HÖSTREA och annat mysigt

en bild från i början av året; söta Elin som myser på Krällinge!
 
 
Jag är verkligen skamsen över att jag bloggar så sällan nuförtiden! Det är nog så enkelt som att min skrivarlust inte vill infinna sig! Kan det vara för att det är så mörkt och grått ute? Man vill bara krypa upp i soffan under ett gäng filtar och läsa en bra bok! En kopp rykande honungsvatten inom räckhåll och en älskad make som sitter vid datorn och knappar...
 
Läste just ut en bok av Isabel Wolff som heter "Porträttet av Dig". En riktig mysbok som handlade om en konstnär som ritade porträtt och blev kär i en av de män hon porträtterade :-) Fick mig att längta efter att plocka fram staffliet och sätta mig och teckna! Men det har jag ju inte tid med. Än...
 
Men snart så! Snart händer det!
 
Jag ska få tjänstledigt! Bara ägna mig åt fotograferingen! Och kanske hinna/orka/prioritera att plocka upp någon av de där hobbyaktiviteterna jag älskade att göra innan fotografin tog över! SAKNAR verkligen teckningen!
 
Något som också händer för Leafoto snart är att studion i Tullinge försvinner. Så sista november flyttar mitt kontor tillbaka till hemmets trygga vrå. Blir barnfoton i dagsljusstudion i sovrummet och större gruppkonstellationer på något annat ställe (ute eller en hyrd lokal) samt bildvisning hemma i vardagsrummet som ska anpassas till just det.
 
Vi målar om och skärmar av och organiserar skrymslen och vrår. Tänk att Erik går med på det! Men fram tills att jag jobbar upp en kundkrets i mitt närområdet (Enskede med omnejd) så att jag har råd med en studio där får det vara så. Det blir nog bra tror jag! Det känns i varje fall väldigt spännande! Och lyxigt!
 
PS - missa förresten inte min höstrea! Kolla på facebook!
 
 
 
Kommentarer
Anonym

Det blir säkert jättebra :-)! Kram och lycka till med kundkretsen. Din mamma

2014-11-08 - 10:00:15
Anonym

Det blir säkert jättebra :-)! Kram och lycka till med kundkretsen. Din mamma

2014-11-08 - 10:00:18
Anonym

Det blir säkert jättebra :-)! Kram och lycka till med kundkretsen. Din mamma

2014-11-08 - 10:00:19
Anonym

Det blir säkert jättebra :-)! Kram och lycka till med kundkretsen. Din mamma

2014-11-08 - 10:00:20
Anonym

Det blir säkert jättebra :-)! Kram och lycka till med kundkretsen. Din mamma

2014-11-08 - 10:00:22
Anonym

Ojdå, blev många kommentarer på en gång, förstår inte varför ???

2014-11-08 - 10:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar