förändringarnas tid

 
 
 
I mitt liv just nu är det f ö r ä n d r i n g a r som tar upp mina tankar och min (lilla) fritid. Det är lite kaos både i huvudet och hemma. Men. Det kommer att bli jättebra i slutänden. Så som det oftast blir. Och jag kommer att berätta om det mesta, tror jag, lite längre fram.
 
En sak jag kan avslöja är att jag bara kommer att ha studion i Tullinge två månader till. Ett beslut som är grundat i de där förändringarna, och att jag känner att jag borde vara lite närmre hemma. Kände det starkt när jag hade det där roliga fotobåset på vår gård i Enskede. "Tänk om studion var h ä r".
 
Ekonomin spelar också en stor roll såklart, särskilt just nu. Även när det går bra för mig är det svårt att få till det om man börjar räkna på det långsiktliga; pensionen, vinsten, lönen... Och lite väl stressigt har det varit denna sensommar och höst efter alla härliga bröllop denna sommar. Lite för svårt att hinna allt i tid. Balansen har liksom rubbats lite. Och jag som älskar det där med balans!
 
Så jag har beslutat att tagga ner lite - och det innebär att jag behöver minska mina kostnader. Så studion får jag lämna i slutet av november. 
 
Men fram tills dess ska jag njuta av mitt kontor, det mysiga propsrummet, det fina bildvisningsrummet och den stora studion som är så full av möjligheter!!! Hoppas få fota många barn där innan dess, och kanske en del vuxenporträtt också. Ska nog komma ut med något oemotståndligt erbjudande här framöver :-) Håll utkik!
 
Nu ska jag redigera vidare!
 
 
 
 


Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar