kolla in IKEA

Detta är ett av de bästa och billigaste ställena att hitta det man behöver när det gäller props och tillbehör! Tänkte dela med mig av två grymma saker därifrån. Ett som jag har och ett som jag tänker köpa, kanske i veckan om jag hittar tiden till det :-)

MÅLA Ritstativ IKEA Hopfällbart; spar plats då det inte används.

Ritstativet använder jag grymt mycket - både när jag har min fotokurs och när jag planerar inför ett fotouppdrag. Det har även hänt att jag, för att "vinna" min kund visat vad jag spontant tänkt mig genom att ta ett mobilfoto av en skiss jag gjort och mailat iväg. Stativet kostar 199 kr och väger ingenting. Det är inte så högt ... men det är nästan en fördel eftersom jag gärna sitter när jag skissar. Baksidan är en whiteboardtavla vilket ger detta ritstativ ett extra plus i kanten!

Till höger är en sänghimmel för 99 kr! Den tänker jag köpa - är ju superenkel sak att ta med ut i sommar! Hänga upp i något träd och vips har man en romantisk liten "koja" utan att behöva hänga upp en massa gardiner på stänger... Tänker mig att jag kanske kan bättre på den lite genom att sy fast ytterligare tyg... får se när jag ser hur den ser ut i verkligheten!

K R A M

 

 



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar