bejaka din kreativitet



"Fotografera det som du verkligen
är passionerat intresserad av.
Fråga dig vad du tycker och tänker
om det här motivet och
varför du fotograferar det."

Jodi Cobb

 
Vad tycker du är roligast att fotografera? Varför då? De frågorna ställer jag mig då och då och jag kan alltid svara ganska snabbt på dem. Jag tycker allra mest om att fotografera människor för delvis tycker jag om mötet (själva fotograferingen) och sen så älskar jag ju de vackra bilderna som blir till där. Vackra bilder som jag tagit gör mig riktigt lycklig.

Jag blir lycklig av att uttrycka min kreativitet, som framför allt uttrycks i foto nuförtiden. Jag upplever det som att ju mer kreativ jag är, desto mer kreativitet föds. Jag har till exempel funnit det väldigt inspirerande att skriva om foto här dagligen, det gör att jag hela tiden är i ett slags kreativt tillstånd. Det är härligt.

Jag får idéer och jag genomför dem, det gör också att jag känner mig glad och nöjd med mig själv. Det kan jag rekommendera!

Mitt senaste ryck har jag fått massor av positiv feedback på - i form av ljuva kvinnor som vill vara med! Det känns jättehärligt! Det som bara var tänkt som till en bild kanske blir flera... 

Ska träffa en poledansinstruktör imorgon :-) Och tyger har jag inhandlat några idag... Spännande! Och lite spänning i tillvaron är aldrig fel!
 


 



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar