Vardag :-)



Sedan sist har jag haft en bildvisning av bröllopsbilder och en mass-fotosession med några föräldrar och deras småttingar, jag gjort kopior till mina två kunder, skrivit ut två bilder som ska upp i de tomma ramarna i köket och fått hem Stina & Andreas färdiga bröllopsalbum! Inte ens hunnit titta på albumet än - är väldigt nyfiken för det har platta sidor, vilket jag inte testat innan. Får skriva mer senare, jag och min fotoassistent/sambo ska iväg och fota Janaki i kvällssolen!

Nu har fotats tills solen försvann och som alltid med Janaki blev bilderna alldeles underbara; hon är en så vacker och sprudlande tjej! Bilder kommer imorgon, när jag hunnit gå igenom dem :-)



Frida & Peter som var på bildvisning! De gifte sig i Västerås i juni



En av bilderna som ska upp i köket :-)



Linnea


Fina Familjen! Det var extra roligt att få fotografera lilla Linnea eftersom jag fått följa med familjen på flera stora händelser: Både bröllopet & graviditeten har jag fått fånga på bild :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar