Älskade benvärmare


Den senaste veckan har jag känt mig rätt mörk och apatisk - något som helt klart kan återkopplas till det mörker som lagt sig över oss. Och det faktum att jag måste fixa min bil vilket kommer att gå på en smärre förmögenhet. Men idag känns det som att det vände. Jag hade en väldigt mysig helg och idag körde jag hem från Saltsjöbaden med massor av idéer om saker som jag vill genomföra. Och visst är det rätt mysigt med mörkret också. Man får tända ljus och krypa upp i soffan med en go filt. Luften har den där friska svalkan. Ljuset är sådär krispigt. Världen börjar få så fina färger. 

För att inte tala om att man får klä sig i mysiga tröjor, färglada strumpbyxor och benvärmare (älskar!).

I lördags vad jag och Erik och Eriks kusin och såg på lite tävlingsdans :-) Första gången vi kommer iväg till något sådant och det var häftigt att se alla vackra klänningar och roliga ansiktsuttryck! Vilken nivå dansarna var på kunde man se på kvinnornas klänningar: Ju längre och mer glittrande de var desto bättre! 

Fotomässigt var det ingen superhöjdare - rätt dåligt ljus och ofta huvuden ivägen (för mig som är kort) - men jag fick in några bilder som dög till att visas här!






Kommentarer
AnJa

Wow vilka bilder!!

2011-10-18 - 07:21:26 / URL: http://anjson.wordpress.com
LeaFoto (Helena)

Tack :-D Och jättekul att du kommenterar, jag uppskattar det!

2011-10-18 - 14:14:23 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar