Bröllopfoto i stadshusparken


Även om naturen verkar lite motvillig att erkänna det så ÄR det vår nu och jag får mer och mer bröllopsgig i min kallender! Det känns riktigt bra :-) Senast idag hade jag ett upplyftande mail från ett bröllopspar som valt mig.

Eftersom jag är lite uppfylld av bröllop - skickat iväg två bröllopsofferter idag också - så passar jag på att visa lite fler bilder från bröllopet som jag fotade vid stadshuset för några veckor sedan.

Det var en riktigt solig dag så vi höll oss mestadels i skuggan. Men då och då gick solen bakom ett moln, varav vi passade på att fota på de mer öppna platserna. Som här ovan till exempel. Eftersom solen stod ganska lågt då vi hade vår session så fick vi även några fina bilder då solen låg på. För inte var det så konstigt att brudparet ville vara lite i solen - det blev rätt K A L L T i skuggan annars!

Bilderna får brudparet förresten alltid både i färg och i svartvitt eller sepia. 






Efter att de hade fotograferats lite på tu man hand så tog vi några bilder på dem tillsammans med deras glada och jättesöta son också. Lilla Noel är absolut en av de charmigaste pojkar jag träffat! Han hade verkligen glimten i ögat! Och sättet han grep tag i pappas kind på testfotograferingen tyckte jag var alldeles underbart!

Avslutar med den bilden som brudparet, liksom många här (enligt kommentarerna) tyckte så mycket om, fast denna gång får ni se den i färg!






Kommentarer
Mirre - Foto, vovve & Vardagar

Jättefina foton och så roligt att de anlitar dig, men det tror jag det ;)



Ohh tack så mycket, ja hon är duktig minsann =D, var svårt att veta vilka av mina kort man skulle ha i headern, det är svåraste valen hehe, svårt att hitta kort som ska matcha varandra så =D

2012-04-16 - 16:41:10 / URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Becca

Åh så fint !

2012-04-16 - 18:16:38 / URL: http://fotobex.blogg.se/
Hagelstorm - Bröllops & porträttfotograf

fint :)

2012-04-16 - 22:57:29 / URL: http://emmaeriksson.wordpress.com
erika

Jätte fint! =)

2012-04-17 - 09:02:25 / URL: http://dreambeatgirl.blogg.se/
Madde

vilka vackra bilder, så kärleksfulla:)

2012-04-17 - 09:53:33 / URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar