Fototävling: Detaljer


 

Jag tänkte att jag skulle vara med i en tävling för en gångs skull! Det handlar om detaljer och tolkningen är fri. Tävlingen hålls av duktiga Caroline Dahlén vars blogg jag följer och hon gör detta i samarbete med TVspelsweb.se.

Man kan vinna något värt 300 kr från tvspelsweb.se och det jag skulle vilja vinna är detta softboxparaply. Det jag använt allra mest i min studio är just ett vitt, genomskinligt paraply bak-och-fram (som en softbox) men mitt är sedan en tid tillbaka sönder... Det blir så fina reflektioner i ögat av ett paraply! Och att man dessutom slipper ströljus bakom gör att detta paraply är ännu bättre än mitt.

Bilden jag valt är från en av mina allra första bröllopsfotograferingar och jag älskar murrigheten i bilden och hur det skira vita tyget och pärlorna står i kontrast till de mörka hudtonerna hos handen.

Kommentarer
Linda

Jag håller tummarna hårt. Någon stans man kan rösta?

2012-04-11 - 16:33:18
Lea

Tack Linda! :-) Håll tummarna! Tyvärr kan man inte rösta någonstans, det finns tre domare som ska komma överens om en bild... KRAAAAAM

2012-04-12 - 15:06:50 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar